בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.1

מבוסס על 797 חוות דעת

94% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של שושנה

    יולי 2018

    באנו בעיקר לנוח וליהנות מהבריכה ואני מהטיילת הקרובה. לבעלי יש קשיים בהליכה, אבל אני אהבתי לעשות הליכה בטיילת לקראת ערב, כשפחות חם. אנחנו מאוד אוהבים את הבריכה, שגם בילינו בו פעם בחורף, כי אז היא מקורה ומחוממת. גם האוכל היה טעים מאוד ותמיד הצוות היה אדיב ומסביר פנים. גם כשערב אחד היה די מלא מסעדה ניסו למצוא לנו מקום קרוב למזנון. החדר היה יפה מאוד, משודרג בגלל שיש לנו מועדון "שמיים". גם קיבלתי מתנת יום הולדת נאה ואת הנחת חברי המועדון. כל יום החדר סודר יפה והיה נקי. ממש נהנינו וחזרנו הביתה כאילו היינו בחו"ל, רק בלי טיסות מעייפות!

    יש הרבה מה לראות בחיפה ובסביבתה. אנחנו בחרנו "להתפנק" וכמעט לא יצאנו מהמלון.. אנו זוג בשנות ה-70 וזה היה לנו מספיק

  • חוות הדעת של אייל

    יולי 2018

    תודעת שרות גבוהה. ממליץ להקצות כיסאות שיזוף ושמשיות לאורחי המלון בחוף הים. קושי למצוא חניה.

  • חוות הדעת של ירדן

    יוני 2018

  • חוות הדעת של אייל

    יוני 2018

    הקליטה בטלויזיה לא היתה חלקה. לא ידעתי על מקום חניה וקשה למצוא חניה ליד

    טכנית את הטלויזיה ומסך יותר גדול.

  • חוות הדעת של שגית

    יוני 2018

    הארוח היה מקסים. השרות בחדר אוכל ואדיבות כלל עובדי המלון היתה מקסימאלית. חבל מאוד שחדרי המלון לא עוברים שיפוץ קל כדי להתאים למלון נהדר שכזה. הריהוט ישן מאוד. שקעי החשמל רופפים ומסוכנים לילדים קטנים. יש כתמים בשטיח בסלון והחלונות לא נקיים. זה כמובן לא פגע באירוח שהיה נהדר רק חבל שלא חושבים על שיפוץ ושידרוג חדרי המלון . התארחתי במלון הזה מספר פעמים בעשור האחרון והפעם הורגש שינוי עצום בשרות ובאוכל אבל תחזוקת החדרים נשארה ללא שינוי.

    תחזוקת החדרים

  • חוות הדעת של עופר

    יוני 2018

    היות וכבר הייתי לפני חודש ימים והכל התנהל לשביעות רצוני ורצון משפחתי וברצוני לציין על ההתייחסות של מירי משרות לקוחות של המלון על הדאגה שלה לאורחים כאילו זה מלון פרטי שלה . וגם לשף אסף פנחס האוכל ברמה גבוה מאוד גם ערב שישי גם שבת בבוקר הכל בטוב טעם ״אין מילים ״

    האקוסטיקה של הבריכה

  • חוות הדעת של אביב

    יוני 2018

    השירות בקבלה, בחדר האוכל, בבריכה ובכלל... צוותים מקצועיים שנותנים שירות מהיר ויעיל עם חיוך וכוונות. המנכל- שמעון אזולאי, שלא מפספס שום אורח ומעניק תחושה ביתית לכולם. נוף הים ואיכות החוף. האוכל המשובח שגם הוא בטעמים ביתיים ובשפע רב. והאנרגיות כמובן- שמעניקות תחושת שייכות המתבטאת בהרגשה שממש ממש רוצים אותי כאורחת במלון הזה. שאפו

    אולי להביא אומנים אורחים בסופשים. בעיקר עבור הילדים.

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה חיפה

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחרו אזור