לאונרדו פלאזה אילת

לאונרדו פלאזה אילת הוא מלון מפנק המאפשר לכם ליהנות מכל העולמות, ולמצות עד תום את עיר הנופש התוססת שאין שניה לה בישראל. במיקום הטוב ביותר עבור מלון באילת (עם גישה נוחה לטיילת ולחוף ים), תזכו לחופשה בדיוק כפי שחופשה אמורה להיות: לעתים סוערת ומרגשת, ולפעמים רגועה ומפנקת. מהאוויר הזורם על המרפסת הצופה אל נוף הים האדום, דרך הספא החדשני והמפנק או מועדון הילדים הגדוש בפעילויות ועד לבריכת המפלים המיוחדת – לאונרדו פלאזה אילת הוא המלון שיגדיר לכם מחדש את המושג "נופש איכותי". מיקומו בסמוך לטיילת ולחוף הים הופכים אותו למלון המועדף על ידי ישראלים ותיירים רבים המבקשים ליהנות מפינוקי ספא, חדרים מרווחים ונעימים, שירות אישי ואדיב ונוף משגע. הישג מרשים נרשם למלון לאונרדו פלאזה אילת כשזכה בתעודת הצטיינות מטעם TripAdvisor – אתר חוות דעת והמלצות הפועל ב-29 מדינות ברחבי העולם.

רומנטי
משפחתי
יוקרה

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה אילת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחרו אזור
למה להזמין באתר פתאל
הזמן עכשיו, שלם בהגעה למלון כרטיס אשראי לביטחון בלבד
לפחות 5% הנחה למזמינים אונליין באתר
סוגי חדרים

תנאי תשלום
מתן פרטי כרטיס האשראי במערכת ההזמנות של אתר פתאל נעשית לשם בטחון בלבד.

שעת קבלת חדרים
בימי חול: החל מ-15:00
בשבת או מוצאי חג: החל מ-18:00

שעת עזיבת חדרים
בימי חול: עד 11:00
ביום שבת או חג: עד 14:00
עזיבת החדרים לאחר השעה 14:00 תחויב אוטומטית בסכום של 150 שקלים.
אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון מראש יוכלו לעשות זאת במעמד ההגעה בעמדת הקבלה. כאמור, ההארכה תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום של 150 שקלים לחדר (על בסיס חדר בלבד) – וזאת עד לשעה לאחר צאת השבת / החג לכל היותר.

חנייה
החנייה בחינם על בסיס מקום פנוי.

מדיניות הביטולים

עונה רגילה:

  1. במלונות חיפה, נתניה, תל אביב, בת-ים, רחובות, אשדוד, אשקלון, באר שבע ולאונרדו ירושלים – ביטול שיתקבל עד 2 ימי עסקים לפני ההגעה לא יחויב בדמי ביטול.מלון לאונרדו פלאזה ירושלים – ביטול שיתקבל עד 3 ימי עסקים לפני ההגעה לא יחויב בדמי ביטול.מלונות אילת ים המלח וטבריה – ביטול שיתקבל עד 4 ימי עסקים לפני ההגעה לא יחויב בדמי ביטול.
  2. ביטול שיתקבל לאחר המועד לעיל יחויב ע"פ החוק ב-25%.
  3. אי הגעה תחויב ב100%% מערך ההזמנה הכולל.

עונות שיא: יולי,אוגוסט, חגים (רה"ש, סוכות, פסח, שבועות):
  1. אורח שיבטל הזמנתו בכתב עד 7 ימי עסקים טרם ההגעה המיועדת, החיוב יהא בעלות של 100 שקל או 5% מערך ההזמנה, הנמוך מבניהם באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה.
  2. אורח שיבטל הזמנתו בכתב עד 7 ימי עסקים אך למעלה מ-48 שעות  טרם מועד האירוח (ללא קשר לטווח הזמן מעת ההזמנה), החיוב יהא בסך 50% מערך ההזמנה הכולל באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה.
  3. אורח שיבטל הזמנתו בכתב עד 48 שעות  טרם מועד האירוח, החיוב יהא בסך 100% מערך ההזמנה הכולל באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה.
  4. אי הגעה תחויב ב100% מערך ההזמנה הכולל .
  5. לביטול ההזמנה נא פנו למחלקת תמיכת אינטרנט במייל info@fattal.co.il; בטלפון שמספרו 03-5110000; באמצעות מכתב בדואר רשום לחברה;   

הזמנה הכוללת טיסות: 
במידה והזמנת המשתמש באתר, כוללת מלבד לינה, גם טיסות, דרך אחת או יותר מחברות התעופה, דרכן ניתן לבצע הזמנה משולבת לינה וטיסה (לעיל ולהלן: "הזמנה משולבת"), יחולו, מלבד הוראות תקנון זה, גם ובין היתר, ההוראות הבאות:
  1. תנאי והוראות הביטול של הזמנה משולבת, יהיו כאמור בתקנון זה.
  2. תינוק שגילו עד 24 חודשים לא יחויב במושב נוסף - בכפוף להצגת תעודה מזהה בעמדת הכרטוס, המעידה על גיל התינוק ביום הטיסה. 
  3. כל הטיסות מוגבלות לתנאים המפורטים בכרטיסי הטיסה ו/או על גבי עטיפת כרטיס הטיסה/נסיעה.
  4. הטיסות מבוצעות על ידי חברות תעופה סדירות ו/או שכר וביצוען כפוף לתנאים המפורסמים ע"י חברות התעופה ו/או מנהלי התעופה האזרחיים. למען הסר ספק יובהר כי לחברה ו/או למי מטעמה אין כל אחריות בקשר עם הטיסות המבוצעות על ידי חברות התעופה לרבות בכל הנוגע למסלול, זמני הטיסות, עיכובים, ארוחות וכבודה, אשר כולם באחריותן הבלעדית של חברות התעופה. יובהר כי החברה לא תיענה לכל דרישה ו/או תביעה ובכלל זה להחזר תשלום או פיצוי בגין כל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאות ו/או עגמת נפש שנגרמו למשתמש עקב אספקת שירותים אשר בתחום אחריותן של חברות התעופה. 
  5. חברות התעופה רשאיות לגבות תוספת תשלום בגין ארוחות, משקל עודף לרבות כבודת יד לפי תעריף שנקבע על ידן ועל פי שיקול דעתן הבלעדי. במקרה כאמור, יש להסדיר הנושא מול חברות התעופה ולחברה אין כל אחריות בקשר לכך.
  6. ביחס להזמנה משולבת הכוללת טיסות המבוצעות על ידי חברת "ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ" (להלן: "ארקיע"), יחולו, בין היתר, ההוראות הבאות: 
  7. בעבור שינוי שמו של הנוסע, יגבו דמי שינוי שם בסך של 20 (עשרים) ₪ בעבור כל נוסע לכיוון.  
  8. בעבור ביטול טיסה שיעשה באמצעות מסירת הודעה לחברה מצד המשתמש, בתקופה שבין 7 (שבעה) ימים לפני מועד הטיסה, ועד למועד הטיסה, יגבו דמי ביטול בסך של 100 (מאה) ₪ בעבור כל נוסע. 
  9. בעבור ביטול טיסה שיעשה באמצעות מסירת הודעה לחברה מצד המשתמש, בתקופה שבין 180 (מאה ושמונים) ימים לפני מועד הטיסה ועד 8 (שמונה) ימים לפני מועד הטיסה, יגבו דמי ביטול בסך של 60 (שישים) ₪ בעבור כל נוסע.
  10. בעבור ביטול טיסה המוגדרת כטיסת "LOW COST", על פי נהלי חברת ארקיע, יגבו דמי ביטול בסך השווה ל- 100 (מאה) אחוזים מערך רכיב הטיסה בהזמנה המשולבת בעבור כל נוסע, בהתאם למחירון ונהלי חברת ארקיע ו/או נהלי החברה, וזאת וללא כל תלות במועד מסירת הודעת הביטול מצד המשתמש. 
  11. ביחס להזמנה משולבת הכוללת טיסות המבוצעות על ידי חברת "ישראייר תעופה בע"מ" (להלן: "ישראייר"), יחולו, בין היתר, ההוראות הבאות:
  12. בעבור ביטול טיסה שיעשה באמצעות מסירת הודעה לחברה מצד המשתמש, עד ולא יאוחר משעתיים לפני מועד הטיסה, לא יגבו דמי ביטול.
  13. בעבור ביטול טיסה שיעשה בתקופה שבין שעתיים לפני מועד הטיסה ועד למועד הטיסה, ובכלל כך גם בגין אי התייצבות לטיסה, יגבו דמי ביטול בסך השווה ל- 100 (מאה) אחוזים מערך רכיב הטיסה בהזמנה המשולבת בעבור כל נוסע, בהתאם למחירון ונהלי חברת ישראייר ו/או נהלי החברה. 
  14. כל הנוסעים מחויבים להתייצב בשדה התעופה כשעה וחצי לפני מועד ההמראה, מצוידים בתעודות זהות. לטסים מנמל התעופה בן גוריון, ההתייצבות הינה בטרמינל 1. מובהר, כי בהתאם לנהליהן, חברות התעופה אינן מתחייבת לקבל נוסעים שהתייצבו באיחור לטיסה. נוסע שלא התייצב לטיסה במועד, כאמור בסעיף זה ובהתאם לנהלי חברות התעופה, יחויב בדמי ביטול בסך השווה ל - 100 (מאה) אחוזים מערך רכיב הטיסה בהזמנה המשולבת, בהתאם למחירון ונהלי חברות התעופה ו/או נהלי החברה.